ابرارین

العلم سلطان7/وضعیت علوم اسلامی

چهارشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۰، ۰۱:۰۱ ب.ظ
«وضعیت علوم انسانی»؛

بیانات در جمع طلاب قم، 29 مهرماه 1389. بخش‌هایی از پادکست:

«اینکه بنده درباره‌ى علوم انسانى در دانشگاه‌ها و خطر این دانشهاى ذاتاً مسموم هشدار دادم - هم به دانشگاه‌ها، هم به مسئولان - به خاطر همین است. این علوم انسانى‌اى که امروز را‌یج است، محتواهائى دارد که ماهیتاً معارض و مخالف با حرکت اسلامى و نظام اسلامى است؛ متکى بر جهان‌بینى دیگرى است؛ حرف دیگرى دارد، هدف دیگرى دارد. وقتى اینها رایج شد، مدیران بر اساس آنها تربیت می‌شوند؛ همین مدیران مى‌آیند در رأس دانشگاه، در رأس اقتصاد کشور، در رأس مسائل سیاسى داخلى، خارجى، امنیت، غیره و غیره قرار می‌گیرند. حوزه‌هاى علمیه و علماى دین پشتوانه‌هائى هستند که موظفند نظریات اسلامى را در این زمینه از متون الهى بیرون بکشند، مشخص کنند، آنها را در اختیار بگذارند، براى برنامه‌ریزى، براى زمینه‌سازى‌هاى گوناگون.»


۹۰/۰۵/۲۶
شهادت

نظرات  (۱)

۲۶ مرداد ۹۰ ، ۱۳:۰۴ فرا اینترنت
سلام دوست من.در فرا اینترنت چه چیزهایی را پیدا میکنی؟محصولات متنوع ، فانتزی و مدرنلوزام بهداشتی، ارایشی و زناشوییمحصولات کاربردیقسمتی برای فروش دامنه ، شما هم اگه دامینی برای فروش دارید میتونید اونجا عرضه کنیدمجموعه مقالات و فایل هایی برای دانلودمیخوای با خوندن اس ام اس در آمد کسب کنی؟سقوط نوکیا!!!!!!!در مورد گوگل پلاس چه می دایند؟مقاله ای در مخالفت با گوگل پلاسعرضه یو اس پی دریافت ماهواره بی نیاز از دیش!!!!!!!!! رایگانخطاها و ارورها در اتصال وی پی اندوست من سایت در حال کامل شدن است.از نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما استقبال میکنیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی