ابرارین

من مثل پرچم حرم سر تا پا وقف تو شدم

من وقف ماتم تو ام

جون عالم به فدای موج سرخ پرچمات

السلام ای شاه تشنه یا اسیرالکربات

یابن طه یابن یاسین یابن شمس وذاریات

السلام ای سر بریده یاقتیل العبرات

آه محرم اومد از راه ، محرم اومد از راه ، محرم اومد از راه

ای ماه شور نوکری رویای عشق مادری

این قلبم نذر عشق تو ، از عالم دلربا تری

السلام یا ملائک مقیم کربلا

ای فرشته ها و مهمونای مجلس عزا

السلام ای صاحب عزا و صاحب الزمان

من دخیل توام ای منتقم خون خدا

یابن طه یابن یاسین یابن شمس وذاریات

السلام ای سر بریده یاقتیل العبرات

آه محرم اومد از راه ، محرم اومد از راه ، محرم اومد از راه

کاش امسال با نگاه تو

من باشم تو سپاه تو

کاش امسال تشنه جون بدم

در بین قتله گاهتو

تب و تاب سرخ هر قطره ی خونم زینبه

تو کتاب عاشقا رسم و جنونم زینبه

به دلم میگم نزن بیخودی لاف عاشقی

توی این وادی اگه عاشقه اونم زینبه

آه محرم اومد از راه ، محرم اومد از راه ، محرم اومد از راه

۹۰/۰۸/۰۸
شهادت

نظرات  (۱)

سلام بزرگوار

اگر با تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی