ابرارین

جوان واهمیت آن

سه شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۰، ۰۸:۱۷ ب.ظ
این پیام مقام معظم رهبری به مناسبت دهه ی فجر سال 1381 هست. توجه رهبر عزیزمان به جوانان در این متن کوتاه بسیار قابل توجه هست. بخوانید حتما.


بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم‌


یاد گرامى شهیدان و خاطره‌ى دلاوراى و پاکبازى آنان امروز نیز مانند همیشه چون گوهرى تابناک بر تارک نظام جمهورى اسلامى میدرخشید و ملت ایران را و جوانان روشن ضمیر این مرز و بوم را به رشادت و عزت و امید فرا مى‌خواند.

براى یک ملت هوشمند و مستقل که بسوى قلّه‌هاى آرمانى خود در حرکت است، از همه چیز ارزشمندتر، حضور جوانهائى است که نیروى جوانى و نشاط خود را در خدمت عزّت و ایمان و شرف و استقلال ملّى خود بکار میگیرند. و ملّت ما از این نعمت بزرگ در سالهاى گذشته و امروز، همواره برخوردار بوده و هست. امروز نیز صفا و اخلاص و ایمان جوانان، بزرگترین ذخیره‌ى این ملت است.

امروز نیز جوانان ما با روحیه و حماسه‌اى شورانگیز مهیاى دفاع، از دست‌آوردهاى انقلاب اسلامى‌اند.

امروز نیز ملت ما و جوانان ما در همه‌ى میدانها آماده‌اند تا از افتخارات خود دفاع کنند و کشور خود را بسمت آرمانهاى بلند اسلامى پیش ببرند.

قدرتهاى سیطره جو و متکبّر باید بدانند که این ملت و جوانانش در میدان مقابله با طمع‌ورزیهاى استکبارى، همچنان مصمم و نیرومند ایستاده است و از دست‌آوردهاى خون شهیدان خود با همان عزم و روحیّه‌ى استوار دفاع خواهد کرد.

سلام و درود خدا بر ارواح مطهر شهیدان و بر صبر و پایدارى خانواده‌هاى آنان و سلام و درود بر امام شهیدان، امام راحل.

والسّلام علیکم و رحمةاللَّه و برکاته - سیدعلى خامنه‌اى - 17/11/1381

۹۰/۱۱/۱۸
شهادت

نظرات  (۲)

آخی!
بچه بودم من اون موقع!
۱۸ بهمن ۹۰ ، ۲۰:۲۳ ایمان آرزه
سلام بزرگوار.به وبتون سر زدم، البته خیلی کوتاه و گذرا.زحمت زیادی کشیدید و با ذوق و استعداد هستید اما هنوز جا برای بهتر شدن وجود داره.اگر وقت داشتید و سلیقتون گرفت خوشحال می شم به دست نوشته های این حقیر سری بزنید و نظر زیباتون رو ثبت کنید.عزیز باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی