ابرارین

توشه راه قسمت 2

پنجشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۱۰ ب.ظ
تذکر به مضامین دعا ها خیلی ارزش دارد.

همین دعای کمیل و مناجات شعبانیه امیرالمومنین نمونه برتر مناجات ونیایش است.

توشه راه (قسمت دوم)

۹۱/۰۲/۲۸
شهادت

نظرات  (۲)

ﺧﻴﻠﻲ ﻛﺎﺭﺯﻳــــﺒﺎ ﻭ ﻣﻔﻴﺪﻱ ﺑﻮﺩ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺁﻓﺮﻳﻦ ﺑﺮ ﺍﻳﻦ ﺣﺴﻦ ﺳﻠﻴﻘﺘﻮﻥ ﻛﻪ ﮔﺰﻳﺪﻩ ﺍﻱ ﺍﺯ ﺳﺨﻨﺎﻥ ﻣﻘﺎﻡ ﻣﻌﻈﻢ ﺭﻫﺒﺮﻱ ﺭﻭ ﺑﺎ ﺁﻫﻨﮓ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺁﺭﻭﻡ ﻣﻴﻜﺲ ﻛﺮﺩﻳﺪ ﺑﻨﺪﻩ ﻛﻪ ﻟﺬﺕ ﺑﺮﺩﻡ
سلام دوست عزیزسایت من با رتبه 2در گوگل و بازدیدروزانه حدود9000تا 10000تمایل دارد با شما تبادل لینک وتبادل لوگو داشته باشد اگر شما نیز مایلید وبلاگ من را با اسم علمی**اتومبیل**دانلود کلیپ وبازی اندروید
لینک کنید و به من خبر دهید که شما را با چه اسمی لینک کنم.
منتظر حضور گرمتان هستم.
ارمین خلقتی....
www.arminkhelghati.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی