ابرارین

توشه راه کلید خورد.

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۵:۱۵ ب.ظ

بــســـــــــــــــــــــــــم الله...


قرار گذاشتم با خودم که تو این ماه های مناجات ودعاونیایش کاری رو شروع کنم.

به فکرم رسید مجموعه کلیپ های صوتی با اسم توشه راه رو هر چند روز یه بار

درست کنم و تقدیم شما عزیزان کنم.

با پیشنهاداتتون کمکم کنید تا بتونم به بهبود این کارم بپردازم.

۹۱/۰۲/۲۷
شهادت

نظرات  (۲)

خوبه موافقم
خدا خیرت بده
____________$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$
_____$$$$$$_____$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$
___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$
___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$
____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$
______$$$__$$__$$$______________$$$$
___________$$____$_______________$
____________$$____$______________$
_____________$$___$$$__________$$
_______________$$$_$$$$$$_$$$$$
________ _______$$____$$_$$$$$
_________ _____$$$$$___$$$$$$$$$$
_______ _______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$
_______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$
______________$$$__$___$$$______$$$$
______________$$$_$__________$$_$$$$
______________$$$$$_________$$$$_$_$
_______________$$$$__________$$$__$$
_____$$$$_________$________________$
___$$$___$$______$$$_____________$$
__$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$
_$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$
_$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$
_$$_____$___$___$$$$____$____$$
__$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$
__$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$
___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$
____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$
_____$$_$$$$___$__$$__$__________________$
______$$____$__$$$____$__________________$
_______$____$__$_______$$______________$$
_______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$


سلام دوست خوبم امیدوارم در زمینه ی وبلاگ نویسی موفق و موید باشی
با مطالب فوق العاده داغ وبلاگ رو به روز کردم و منتظر حضور گرمت هستم
راستی میتونی در خبرنامه ی وبلاگ هم عضو بشی تا هر روز مطالب جدید رو به ایمیلت ارسال کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی